Masa%20-15.jpg

                                                                                                               

R.I.P. MASA,       TK2 BH  AGI3  Namikiss Eye Twinkling 30.6.2002-15.3.2018

 

Masalle kertyi ikää mahtavat 15 v 8 kk 15 pv ! Paljon on noihin vuosiin mahtunut kaikenlaista, mm, Masalle toisen rakkaan ihmisen menettäminen. Kyllähän siinä lähes kuudessatoista vuodessa ehtii tapahtua. Masa on ainut pentu, jonka olen luovuttanut niin, etten ole tavannut sen tulevia omia ihmisiä. Kun juttelin Lauran kanssa puhelimessa, minulle tuli niin vahva tunne, että tässä on Masan koti ja toimin vasten periaatteitani ja luovutin pennun tapaamatta sen omistajia ja että se vielä lähti sinne Espooseen toisen pennunhakijan kanssa. Mutta kertaakaan minun ei ole tarvinnut näiden vuosien aikana katua tai olla huolissaan, niin hyvään kotiin Masa meni. Säännöllisesti olen Masaa tavannut, viimeksi noin pari vuotta sitten. Iso  KIITOS Laura, Masalla oli hyvä, pitkä koiranelämä, parempaa kotia en olis voinut toivoa.

Nyt oli Masan aika lähteä. Viimeinen Namikin pennuista on nyt poissa. Ticoa lukuunottamatta kaikilla oli pitkä elämä, pitkästi yli kymmenen vuotta, Kaju, Sonja, Jimi, Kitka, Nelli. Mutta minun rakkaan Namikin elämä jatkuu toisessa ja nyt kolmannessa polvessa.

Lauran muistosanoihin on minunkin hyvä yhtyä:

  Masa, vie terveiset rakkaille, sinne toiselle puolen...

Masa%2015%20vuotta%201.jpg

 

Kuuntele tassujeni ääntä sydämessäsi.                                                                                                                                En ole poissa, kuljen mukanasi, aina sinussa