Kylläpä oli tällä kertaa vaikeaa tuo kutsumanimen miettiminen pennulle, kun ei ollut enää sisko antamassa nimeä...Itku   Minulla kun on tosiaan muutamia periaatteita tuossa nimen antamisessa, joista en voinut muka tinkiä. Eli sen piti jatkua siitä tavusta, mihin edellinen nimi on päättynyt eli nyt Ka alkuinen ja lisäksi sillä nimellä pitää olla minulle jokin tarkoitus tai tarina ja se ei myöskään saisi olla mikään tavanomainen nimi, kun en ole koskaan tykännyt tehdä tai mennä massan mukana...

Kiitos vain kaikille, jotka ehdottivat erilaisia nimiä !  Mutta kuitenkin päädyin siihen nimeen, mikä minulla oli pitkään mielessä. Ainoastaan mietitytti, että onko se kovin yleinen nimi. Eli se on KAWA ! Tuo nimi liittyy siihen samaan teemaan, mikä on noilla pennuilla virallisena nimenä eli niihin vuoriin. Minulla ja sisarellani oli nimittäin haaveena lähteä joskus kiipeämään Himalajan Annapurnalle ja myöskin Andien Aconcagualle, mutta ne haaveet nyt jäi ainakin yhdessä toteutettuna Itku  Ja eipä minulla nyt  enää kuntokaan riitä sellaiseen, mutta eihän sitä toisakseen koskaan tiedä...  No, minä kun nuorempana ahmin, vuoriin rakastuneena, kaiken vuorista löytyvän kirjallisuuden ja sieltä jäi jotenkin mieleen, että intiaanien kielellä Aconcagua on Kon Kawa ja näinhän se oli, kun tarkistin, että Ayamara-intiaanit kutsuivat Aconcaguaa nimellä Kon Kawa eli Luminen Vuori.  Joillakin muilla kielillä Kawa-sanalla on monia eri merkityksiä, mutta minulle se sana tuo mieleen vuoret. Ja lisäksi, kun tuon pennun virallinen nimikin on Kuninkaallinen Kotka ja se on minun mielestäni Kotkan tai Haukan näköinen, tuo nimi sopii sille Cool

Alla muutama kuva Kawasta omalla pihalla, juuri täyttänyt kolme kuukautta ja ensimmäiset rokotuksetkin on saanut. Ihana pentu ! Kirjoittelen tässä joku päivä muidenkin pentusten kuulumisia ja kotisivutkin pitäisi saada päivitettyä, mutta tahtoo näin keväällä olla tuota puuhastelua tässä omakotitalossa aivan riittämiin, joten tietokoneen äärellä ei paljon ehdi aikaa viettämään. Onneksi on nyt lomaviikko edessä Hymy

1242418535_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1242418645_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1242418581_img-d41d8cd98f00b204e9800998e