Lomasta on viimeinen viikko menossa. Kosteaa on ollut. Kosteaa oli kovastikin viikonlopun Oulun näyttelyissäkin. Itse olin handlerina parille koiralle. Lauantaina esitin aussiekehässä Pian Trickyn junnuluokassa ja kyllähän Tricky kunnon työkoirana juoksi lätäköissä, mutta minulla oli vaikeuksia, kun vesi lensi :) Tricky sai Erin ja oli Pu4.  No, tervukehässä ei ollut sen kummempaa, taas vesi lensi ja Lumi junnukoirana teki ihan omat esitykset :)   Olisi pitänyt olla sateenvarjon pitäjä, niinkuin formula kisoissa... Sunnuntaina Lumen velipoika Kuu oli Rop ja vielä hienosti Ryp 2 eli tosi hienosti meni just vuoden täyttäneellä junnulla. Kuu niinkuin Lumikin ovat minulle rakkaita, kun olin niiden kätilönä ja ne on minun sisaren tytön Annikan kasvatteja. Kyllä siinä tuli liikutuksen kyyneleet silmiin, kun eläytyi siihen omistajien ja kasvattajan riemuun.  Lisäksi minun "kummipoika" Mico oli aussiekehässä molempina päivinä Rop eli varsin hyvin näyttelypäivät meni säästä huolimatta.

Meillä on molemmilla tytöillä juoksuaika, joten treenejä ei nyt ole. Mutta ennen Kitkan juoksua käytiin agilitykisoissa ja tehtiin nollarata ja sijoituttiin palkinnoille eli sijoitus oli 3/24 :) Ensi vuoden SM-kisoihin on nollien keruu aloitettu...