Tällä kertaa pentujen nimet alkavat I-kirjaimella. Olen halunnut omistaa nämä nimet vuosi sitten menehtyneelle sisarelleni. Sisareni antoi kutsumanimet minun koirilleni eli  Namiki ja Kitka ovat esimerkiksi hänen antamia nimiä ja niilläkin on oma merkitys ja niihinkin liittyy oma tarinansa.

Sisareni asui Ranskassa yli 30 vuotta, joten olen viettänyt siellä monet, monet kesälomani. Reissasimme yleensä ympäri Eurooppaa, mutta koska molemmat rakastimme vuoria, matkamme suuntautui useimmiten Ranskan, Italian tai Itävallan Alpeille tai myöskin Pyreneille vaeltelemaan.

Yksi elämäni ihanimmista ja mieleenpainuvimmista kaksiviikkoisista olen viettänyt Italian Alpeilla, jota muistelimme usein sisareni kanssa,koska siellä sattui ja tapahtui kaikenlaista. Sinne liittyy nämä pentujen viralliset nimet:

IN GRAN PARADISO... on se vuori (n. 4000 m. korkea), jonka huipulle kiipesimme muutaman ranskalaisen kanssa...(mustasilmä)

ICEMAN MAX... Max... hmn... minä pidän jäämiehistä... :) oli myöskin oppaanamme, opetti meille jäätikkövaeltamista ja jääkiipeilyä...(uros)

IMPOSSIBLE MISSION... välillä tuli siellä kiipeillessä mieleen, ettei täältä elävänä selviä eikä sitä huippua saavuta koskaan...myöskin Kitkalle tämä ensimmäinen pentu oli mahdoton tehtävä...(blondi)

IS ROYAL EAGLE... minä olen aina ihaillut vuorilla sinistä taivasta vasten ylväänä liitäviä kotkia ja minulla on ollut tunne, että minä liitelen siellä ja katselen maailmaa ylhäältä päin...ehkä olen ollut edellisessä elämässä kotka... :)...(mustajalka)

IT IS MOUNTAINTOP... se vuorenhuippu, se on tavoitteena ja se saavutettiin...(mustatyttö)

Kolme pentusta lähti pääsiäisenä uuteen kotiin. Miksiköhän tuo luopuminen on aina yhtä vaikeaa...? Ei ole enää laumaa perässä seuraamassa :(  Kiitän Luojaa, että sain kaikki ne niin ihaniin harrastaviin koteihin! Kahdessa on rodusta kokemusta ja kolmannessa on labbis kaverina ja kaikilla ihanat luotettavat omat ihmiset. Kaksi jäi tänne lähelle Oulua ja Dixi-tyttö lensi Mipen kanssa isä Texasin kaveriksi Espooseen.  Minulle jäi yksi, joten reippaalle Mustasilmälle minun pitää löytää vielä sopiva koti, niinkuin muillakin on, se on minun velvollisuus.

Kotisivujen Albumissa on uusia kuvia pentusista, mm. seisomakuvia ja paljon ulkokuvia. Hymy

1239546847_img-d41d8cd98f00b204e9800998e 

Namikiss In Gran Paradiso  "Hilla"  ( Tuovi & Tea Niemi, Espoo )

1239546965_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Namikiss Iceman Max  "Pummi"   ( Piritta Pirttijärvi&Juha Ahola, Jääli, Kiiminki)

1239547583_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Namikiss Impossible Mission  "Lysti"  ( Jaana & Jari Pussila, Tupos Liminka)

1239550063_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Namikiss Is Royal Eagle  "Kawa"   ( Kasvattaja )

1239548838_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Namikiss It Is Mountaintop   "Dixie"  ( Mippe Miekanmaa, Espoo )