Nyt sitten on viiden päivän lemmenloma Espoossa  vietetty...tai siis Kitka on viettänyt, minä olin vain lähinnä "seuraneitinä" :)  Heti ensimmäisenä iltana lempi leiskahti ja seuraavinakin päivinä kaikki sujui helposti ja luonnollisesti, ei siinä mitään esileikkejä tarvittu :) Eikai Kitka olis vieläkään halunnut sieltä lähteä, mutta me päätimme, että eiköhän tuo jo riitä. Kovasti kyllä Kitka ja Texas halusivat lisääntyä, joten nyt sitten kaikki on "Luojan kädees" että tuleeko niitä jälkeläisiä. Tammikuun puolessa välissä käydään ultrassa.

Samalla reissulla meitä kävi siellä majapaikassa mökillä tapaamassa Kitkan sisaruksista Kaju ja Masa. Olipa mukava nähdä veljeksiä ja kyllähän siinä pusuja vaihtaessa kyyneleet tuli, kun muistuttivat niin Namikia... Masa kuivasi mun kyyneleet... Kaju taas suorastaan huusi minut nähdessään ja kun pois lähtiessä Tane lähti ajamaan auton ikkuna auki, Kajun ulvonta kuului vielä tien päästä... Olen ollut onnekas, että olen voinut tavata kaikkia Namikin pentuja vuosittain, se tapaaminen on aina yhtä riemukas!

       ILOISTA JOULUA   kaikille ystävillemme !