Onpahan tuota aikaa taas vierähtänyt, kun viimeksi olen tänne kirjoitellut. Kai sitä pitäisi muistaa jotain kirjoitellakin, kun tälläisen blogin olen kerta tänne  julkaissut :)  Muutenkin minulla nämä kotisivujen päivitykset ja korjaukset tulee vähän hitaasti, kun minun kotisivujen päivittäjällä ei ole aikaa ja minulla onnettomalla ei ole taitoja eikä kyllä pahemmin hermojakaan opetella näitä tietokonehommia. Minulla sitä aikaa sitä vastoin taas tällä hetkellä kyllä olisi...

No kuitenkin kuulumisia.   Parisen viikkoa yritin olla töissä, mutta eipä se tämä käsi ollut vielä työkunnossa, joten sairaslomaa taas vietetään, siksihän sitä aikaa nyt on. Viikonloput kuitenkin menee noissa koiratapahtumissa. Viikko sitten kävin Pian ja Trickyn kaverina Jyväskylässä näyttelyssä. Siellä olikin ausseja viitisenkymmentä. On se vaan tuo näyttelytouhu sellaista hieman totista puuhaa. Ei tiedä, uskaltaako puhua kenellekään mitään,saati sitten mennä kysymään jotain, kun ihmiset on niin pahalla tuulella :(   Kehäsihteeri huutaa ja komentaa, näyttelyasettajat huutaa... No joo...  Viikonloppuna oli sitten meidän agilitykisat, jossa olin toimitsijana aamusta iltaan ja kilpailinkin muutaman startin. Siellä olikin sitten jo iloisempi ja huumorilla "höystetty" tunnelma ja uskalsi jopa "kiusata" niin ihmisiä kuin koiriakin :)  Tuomarilta tulikin pöytäkirjaan kommentti, että tunnelma oli iloinen ja rento.  Lauantaina kisasin omalla kasvatilla ykkösluokassa eli Nellillä, kun Elise oli jyrsijöiden !!! näyttelyssä tuomarina. Olipa kiva kisata pitkästä aikaa ykkösluokassa eikä hullummin mennytkään, vaikka jouduin lähes "pystymetsästä" ohjaamaan Nelliä. Kummaltakin radalta tuli harmittava vitonen ja samanlaisesta minun ohjausvirheestä eli kielto hypyltä, kun käskytin liian aikaisin Nelliä ja se sitten reagoikin niin nopeasti. Nelliltä kun puuttuu se yksi nousunolla kakkosiin, vitosia on pilvin pimein. Vauhtia siltä kyllä löytyy. Täytyy ohjata toistekin, kun meni niin hyvin.  Sunnuntaina sitten kisasin Kitkan kanssa kolmosissa yhden startin. Puhdas rata tuli, mutta yliaikaa meni ja sen tiesinkin, että tämän tuomarin ihanneaikoihin ei pääse kuin harvat ja valitut ( kuten muuan tervu Fiia, joka otti kaks nollavoittoa kolmosissa viikonloppuna !!! Hyvä Annika ja Fiia !!!).  Siksi en kilpaillutkaan kuin sen yhden startin Kitkan kans kokeilun vuoksi. Toivottavasti suunta ei ole tämä, että ihanneajat vain kiristyy ja agilitystäkin tulee se totisten ihmisten ja koirien laji...   Mutta kiva oli nähdä, että minun viimetalviset mölliryhmäläiset pärjäsivät ihan hyvin ja saivat nousunollia. Toivottavasti nämä tämänkin talviset haasteelliset möllikoulutettavat ovat joskus kisakunnossa...:)

Joulun odotuksen lisäksi odottelen tässä Kitkalle sitä juoksua...